tirsdag 8. januar 2008

Tuesday Gørls

Tirsdag er en rimelig likegyldig dag. Bortsett fra at der ofte er mye kos på tv på tirsdager så er det vel ikke så mye å mene om tirsdag. Så jeg fyller den med good music som jeg i alle fall ikke klarer være likegyldig til.

Labelet Italians do it better har mye snop asså. Glasscandy (takk for tipset kjære!), Mirage og Chromatics, Farah. Mye sløy og smud kvinnevokal. Digg italo fra the next generation. Og når jeg nevner italo kommer jeg ikke unna den godeste Skatebaard. He´s no girl but he makes me twirl (on the dansegulv). Hæhæ.

Ikke langt unna nevnte sounds finner du Sally Shapiro, som du kanskje leste om i NYLON Magazine for ikke så lenge siden. Jeg vil poste denne uoffisielle videoen til "Hold me so tight", fordi den også inneholder søte, dansende jenter med ikke-nøytral make-up.



This is a video from swedish act Sally Shapiro. And please, be a good girl/boy and click on the links mentioned above, most of them acts from the label Italians do it better. Good girls/boys should listen to good music. And please, pay sum r.e.s.p.e.c.t. to Skatebaard and his music while you´re at it. Dig italo biatches!

Ingen kommentarer: