lørdag 29. september 2007

Fill me up...

Tom i hodet, trøtt som ei strømpe.

Kommer ikke på noe å skrive. Kanskje det hjelper lese litt. Jeg har Cover, i-D, Morgenbladet og BT. Slik kan jeg fråtse både i lekre moteserier, kredibel kritikk og heftig lokaljournalistikk.

Jeg har lyst å skrive noe viktig, noe krasst, noe skikkelig vittig. Men alt har allerede blitt sagt av større stemmer, og jeg er redusert til å mene ting om mote, verdens mest overfladiske og teite tema. Jeg kan begi meg inn på tematikken omkring kroppslige lyter og lyder, men kan heller spare det til i morgen.

Hva har jeg hørt på i dag: Caribou, litt Celine Dion, litt Hard-Fi

Hva har jeg spist i dag: for mye taco, med rømme, så litt au i magan

Hva har jeg på meg: heftig fin velourgenser fra American Apparel pluss joggebukser

Hva har jeg gjort på: www og kafé

Hva har jeg drukket: no alco, er på rooibos-te-fylla 2nite

Why should you care: you shouldn´t. Really.

Ingen kommentarer: