fredag 14. desember 2007

Ah

Det er så deilig å få bekreftelse på at man har gjort noe riktig. At noe man har jobbet med og tenkt på og revet seg i håret over i flere måneder endelig gir uttelling!



Dette semesteret har jeg jobbet med to oppgaver i kulturvitenskap. Jeg fikk delvis velge tema selv, kulturvitenskap er veldig okej på den måten, innenfor visse rammer i fht pensum of course. Jeg har kost meg med oppgavene, egentlig, selv om jeg tvilte underveis. Og jeg er sikkert en klyse i det jeg alltid klager over min egen inkompetanse for så å få gode resultater in the end. Sorry. Jeg er bare skapt slik.

Jeg skrev forøvrig om gatemote og moteblogger i faget "Kulturell modernitet og globale endringer" og om karnevalesk klubbkultur i faget "Folkekultur og populærkultur". Veldig ålreit å bruke fagbriller på egne interesser, selv om en kan stå i fare for å bli veldig forelsket i studieobjektet. Nå er jeg helt tom i hodet og nesten tom i lommeboken etter to intense juleshoppingrunder i går og i dag. Hva søren skal jeg finne på nå lzm...

JULEFERIE! NUH!

Ingen kommentarer: