mandag 17. desember 2007

Heftig

Jeg har ikke noe forhold til såkalte julehefter i det hele tatt. Men jeg liker magasiner generelt. Og siden kioskene i Ålesund byr på heller lite av mine favorittmags, så har jeg begynt hamstre inn til jul. Og magasinhamstring foregår for min del på Narvesen ved Lidohjørnet i Bergen.

Jeg skal ta bussen hjem på onsdag, en busstur som tar ca. ni timer (!), og da må en jo ha lesestoff. Og matpakke. Og en nyoppladet ipod. Så i dag kjøpte jeg disse:



Desember er jo som regel litt dødtid for nye magasiner, da de fleste er kombo for des/jan. Kan også være det blir påfyll på rutebilstasjonen i Førde, der pleier de ha et anstendig utvalg.

Jeg gleder meg til å komme hjem til familie og venninner jeg ser så altfor sjelden. Og Ålesund er jo en fin by. Særlig om sommeren.


Ingen kommentarer: