lørdag 29. desember 2007

Kra-kra

Snart nyttårsaften mann! Blir som regel en helt bajs aften, men i år har vi i det minste en lokasjon å forholde oss til (takk Roar!).

Jeg skal ha på meg fantastisk laaang vintagekjole, kongeblå og meget flatterende. Fryktelig lyst på tiara også. I dag shoppet jeg litt artig sminke (Hello Kitty glitterspray included, oh yes!) på H&M. Også disse, til 70% avslag. Herlig! Skal festes på sorte ankelboots asap! Glitter. Ikke bare en Mariah Carey-film, men en estetisk lidenskap/galskap.



Litt mer inspirasjon til den store kvelden fra DirtyDirtyDancing:

Fintfint hår på denne damen, skal klippe meg snart, men kanskje ikke fullt så kort. Jeg har rare ører.



Her har du sminke vettu, selv om jeg mest sannsynlig vil likne sløvingen i bakgrunnen utpå natta.



DIY!



Litt spraytan så er jeg der.

Ingen kommentarer: