søndag 9. desember 2007

Sasha

Møt Sasha (eller var det Ivana?), mitt alter ego. Hun er en tsjekkisk glamgirl, "glad i en fest", og har en forkjærlighet for falskt hår og ekte pels.

Det var en meget vittig opplevelse å se seg selv i speilet i en annen utgave. Parykken reiste helt fra Hong Kong før den endte opp på mitt hode, og nå har jeg bestilt enda to stk. Kvaliteten var overraskende god, så nå skal Sasha få selskap av en curly blondine og en fyrrig rødtopp...Dress up, mess up. Å kle seg ut er mrsmt!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Du kledde den parykken utrulig godt, altså! Tre nøtter til Anette.

Unknown sa...

hvor kjøper du? jeg er lei av kort hår, trenger en forandring, men det e så jysla dyrt.

Anette sa...

skate: I´m goin´nuts!

cyber puppy; Parykkene er jysla billige, frakten not so much (men de kommer jo hele veien fra HångKång...) og kjøpes fra http://stores.ebay.com/Beauty-Code. Lovlig lang tid med shipping, men alt i alt, vel verdt "strevet". (Men la meg få si at jeg synes du er fryktelig fin på håret...)

Anonym sa...

joda, fin og fin. sometimes happy sometimes sad. on the sad days trenger jeg lange lokker. Du vet, de enkleste løsningene er ofte best.

Unknown sa...

Oh lala!