tirsdag 5. februar 2008

Kultuuur

Sett av onsdag kveld til Studentersamfunnets foredrag/møte/debatt "Best på smak". Jeg har ikke akkurat slitt ned dørstokken (shit, er det et uttrykk egentlig? Rent ned dørstokken? Dørstokkene?) under Studentersamfunnets arrangementer, men 08 er et år i engasjementets ånd for undertegnede. Og det faller naturlig for meg å bli engasjert omkring dom svåra och ååh så viktiga frågan omkring kultuuur siden jeg faktisk studerer kultuuurformidling. Sånn attpåtil skal jeg jobbe som frivillig under Festspillene i år, en opplevelse jeg ser frem til med tanke på å utsette meg selv for nye og ukjente (høy)kultuuurinntrykk.

Hva er høykultur? Elitistisk og snobbete, nødvendig snevert og/eller berikende for de søkende sinn? Si det du. Dra på Logen kl. 1930 på onsdag og se om du blir noe klokere av det.

Ingen kommentarer: