tirsdag 2. oktober 2007

Besatt, betatt

White Rose Movement. Hva er det her jeg har gått glipp av??

Jeg er ikke den som tilbringer mest tid på myspace, pitchfork eller whatevs på å lete etter nye band å digge/brife med at jeg har hørt om. Jeg liker å finne noe nytt som gir meg den "wooow, dette er bra"-effekten, noe som oftest skjer gjennom tips fra venner som kjenner musikksmaken min (som er meget variert, i beste fall) eller gjennom at noe jeg allerede liker dukker opp i referanser.

Noe som skjedde for et par timer siden, da WRM ble betegnet som "Gang of Four småkliner med Depeche Mode". Jeg liker førstnevnte og elsker sistnevnte, så dette måtte da være noe. Og det var det.

Her er i alle fall debutsingelen "Love is a number", fra plata "Kick". Oooooh, tanzen tanzen tanzen, yeah!

Ingen kommentarer: