torsdag 4. oktober 2007

Høst i Aalesund

Reiser hjem til mamsen, papsen og B i noen dager. Forhåpentligvis også se noen av jentene. Forhåpentligvis ikke ende opp på Lipp...

I kveld er en sånn kveld jeg burde se film da jeg ikke har ork til noe annet etter 8 timer med fullt kjør på VILVITE. Og jeg skulle gjerne sett denne filmen, "Brothers of the head", da der er gode utsikter både for god musikk og håtte dudes. Men. Så sitter jeg her da. Foran pc-skjermen, med sjokoladen og teen, noe som forsåvidt ikke er så ille, særlig når jeg kan se så mange episoder av Family Guy jeg bare orker.

Peace. And love. And råkkenråll.

1 kommentar:

frk.fjas sa...

Den filmen er virkelig bra...og de to hovedrolleinnehaverne (luke and harry treadway) helt nydelige. Kjekke britiske gutter i disig søttitalls-solskinn, sterk historie og tette broderlige bånd...se den!!!!