Jeg bare ELSKER sånne saker i hvermannsenmedia:
kjendis.no: "KLOVNEMOTE!"
Like festlig som å bedømme kunst kun ut ifra bruksverdi, eller hvor godt det ville gjort seg som dekor på stua. Which reminds me om en kar på ex-phil som ble knallrød i toppen når foreleser presenterte det evige eksempel på "but is it art" med Marcel Duchamps "Fontene". (Google it om du ikke vet hva det er...) DETTE ER JO HELT KLART IKKE KUNST! DET ER JO IKKE PENT! Mente min medstudent. Han ville jo mye heller hatt "Brudeferden i Hardanger" på stueveggen. Det var jo skjønt! Vakkert!
Japanske designere som artikkelens Comme des Garcons har en lang tradisjon med å tenke mote og estetikk på en ny måte som ikke er bundet av hverken bruksverdi eller "tradisjonell" skjønnhet, noe også belgierne er kjent for. Og evig kudos til dem for det. Yo.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
3 kommentarer:
chill, alle vet at neste sommer går halve oslo rundt med knallgul øyenskygge og sterk rouge. mote og art vinner always.
Åh Stina. Du er virkelig fornuftens røst i galskapens tid. Jeg utnevner deg til mitt moteikon, mitt ideal!
Forresten så er jo egentlig oransje den nye gul da.
oransje doesn't work for me. den oransje veska i vinterkolleksjonen til chloe, for eksempel. ville ikke hatt den om de hadde kasta den etter meg.
(banner jeg i kirka nå? nei, jeg avslører bare hvor u-fasjonabel jeg er)
Legg inn en kommentar