tirsdag 13. november 2007

Boobs

Vi har dem. Noen har større enn andre. Fantastiske Patricia Arquette tilhører den siste kategorien, hun spiller i Medium, men er heller en XL rundt bringa. Og det er kool, hey, I like boobs just as much as the next, øh, guy, men det finnes noe slikt som excessive display of ladylumps. Eller humps. Pupper!

Så how to work boobs?

Her er Patricia nydelig og elegant, Kvinne med stor K!



Her er hun fremdeles hått, men det er litt puppeskvis på gang, virker som om de kjemper litt imot kjolestoffet...



...så hun slapp dem fri! Hallo verden, her er vi! To runde, store klumper av overdreven kvinnelighet! Dine daier fortjener bedre presentasjon enn dette, Pat. Ellers er du ei søt jente, og en finfin skuespillerinne.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hun er noe av det håtteste! Lost Highway. I neednt say more.

Eira sa...

Åh herre min hatt! Det siste bildet skremte meg nesten littegranne.

Unknown sa...

I hate boobs. puppeangst kaller mamma det. det verste er at, jeg som alltid har vært flatbrysta har nå begynt å bygge opp noe tror jeg. Det er en uheldig bivirking av fetekuren jeg har satt i gang for å overleve kulda i oslo i vinter. oh well. what can I say. My BF is happy at least.

Anonym sa...

Jeg elsker henne. Er helt hekta på Medium:) Så liker jeg at hun ikke er så tynn. WOMAN!

Rue de Bernières sa...

Kinesiske forskere har funnet ut at (velkommen etter) bryststørrelser og -former varierer så mye fra kvinne til kvinne at man bør lage et nytt størrelsessystem (cup-systemet er 80 år gammelt), der man ikke bare tar utgangspunkt i to størrelsesforhold (under og over bysten, som nå) men i 98! Det stemmer. Nittiåtte mål. Du hørte det her først. Jeg leste det i TIME Magazines spesialutgave om The best inventions of the year. Belinda Luscombe skriver en appell til eieren av klesimperiet Fruit of the Loom (som også eier Vanity Fair), Warren Buffet, om å anvende disse forskningsresultatene og revolusjonere bh-produksjonen: "As you know, W.B., bras carry a lot more freight than just the bosomy kind. When women stand in front of the mirror, they don't see a bra that doesn't fit. They see a woman who doesn't fit - whose cup runneth over, who is insufficiently endowed, who is goat-shaped. [...] Warren, I beseech you, just spare one moment today to think about breasts. I know you can." Go, Belinda!

Anette sa...

Godt å se at temaet brystkjøtt fenger. Titties and beeeeeeer!

Anonym sa...

Tror d ikke er det at hun er så storbrystet. tror d har heller med at hun ikke er anorektisk som resten av gjengen i hollywood er..syns tenna hennes e søte eg!