lørdag 24. november 2007

Freitag er fridag

I går var en skikkelig hyggedag. Hørte på masse ny (for meg i alle fall) musikk, kjøpte en fiiin paljettjakke, hadde på meg paljettjakka på fest med vitevertene, drakk (altfor) masse rødvinsgløgg, sang/vrælte ABBA-låter på vei til byen (I get so loud sometimes...), endte noget forvirret opp på Strædet, uten vitevertene, trodde det var lørdag så jeg dro på Landmark, der skjedde det lite, jeg satte meg på en benk ved Grieghallen, spiste en banan og sendte masse meldinger til folk fordi jeg følte meg litt ensom sånn all of a sudden, før jeg sovnet med et smil om munnen etter å ha oppdaget at jeg hadde stjålet en pakke tyggis fra noen. Jättetrevligt altså!

Gløgg gjør deg ikke smart, men gøy er det. (Det siste bildet er forresten ikke oppkast, bare gløggsøl med mandler i. Får da være grenser lixm.)



Ingen kommentarer: