mandag 12. november 2007

Fog off!

Uhuuu...I skrivende stund ligger tåka tjukt i gaten utenfor. Skikkelig god stemning...som krever en trailer for ja, nettopp, "The Fog".



Nå. Jeg vil ha tips til skumle filmer. Hvilken film har skremt deg aller, aller mest? Jeg har en urge til å se noe som får meg til å hoppe i stolen av skrekk! Muhhaha! Tror det har en slags katharsis-funksjon for mitt stakkarslige sinn. I dunno. Nevn gjerne fra flere sjangre, selv om typ zombie/splatter er mer "moro" enn skummelt.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Head Trauma

http://www.youtube.com/watch?v=Acubd4WUGoA

andy hotpants sa...

heksene av roald dahl er den skumleste filmen eg har sett til dags dato

e så jæææææææævlig skummelt når hun lille jenten blir forhekset inn i et bilde azz

Anonym sa...

inland empire

... bare tittelen er skummel

andy hotpants sa...

Fogh off...

og du hadde scora politiske points oxo

Anette sa...

Ja ja ja, viktig med litt sam.pol. influenser i en ellers overfladisk blogg. Jeg heier forresten på Darth Khader...

Anonym sa...

Jeg heier på Darth Vader!!!!!!!!!!!!