mandag 5. november 2007

Hair n there n evrrrywhere

Det er litt smertelig. At jeg aldri kommer til å ha laaangt, tykt, pent hår. Det funker bare ikke...

MEN!

Parykk! Har surfet på ebay etter ulike parykker i ulike farger, og er meeeget fristet til å handle inn et par stykk. Ikke til hverdagsbruk og ei heller som liksom mitt eget, men til bybruk...tja, hvorfor ikke? Jeg liker å leke med klær og sminke, det er fantastiske redskaper både til å gjemme seg bak så vel som å vise seg frem med. Og forsøker å ikke ta meg selv så høytidelig.

Så kanskje blir jeg syntetisk blondine til jul. Eller "fyrrig rødtopp", som på bildet under. Må bare være aktsom i forhold til åpne flammer...

1 kommentar:

Alisa sa...

jeg vil ha rosa parykk á la scarlett johansson i lost in translation. kina japan huset og rubens varme gleder har mange morsomme